Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ! ΚΑΘΟΡΙΣΤΗΚΕ ΖΩΝΗ ΠΕΖΩΝ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ!!!!



Διαβάζω την μεγάλη είδηση αναγνώστη μου και πραγματικά οφείλω να σου απολογηθώ γιατί είμαι ο μόνος κομπλεξικός, αντιφατικός, βλαμμένος, τρελός και γενικώς είμαι όλα αυτά που με λούζει το τοπικό κατεστημένο - όλο μαζί και εν χορώ!

Αλλά δεν το ψήφισα αναγνώστη μου στο δημοτικό συμβούλιο και σου απολογούμαι, που εσύ τέτοια θες για να είσαι χαρούμενος.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ τον "Καθορισμό του εύρους ζώνης διέλευσης πεζών" - "ΤΗΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΖΩΝΗΣ ΠΕΖΩΝ" όπως γράφουν συνάδελφοι, στον ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ της ΘΟΥΚΙΔΙΔΟΥ! (2 μέτρα εύρος ή το 40% όπως μου είπε εμφατικά για να με πείσει να ψηφίσω κάποιος συνάδελφος από το Κουρασαίικο)

Και δεν ψήφισα γιατί το μόνο εύρος ζώνης σε έναν ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ που θα ψήφιζα ποτέ είναι ο καθορισμός του εύρους  ΖΩΝΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ δημόσιου χώρου για τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων! (Ας πούμε για την παραχώρηση του 25% του εύρους για τραπεζοκαθίσματα θα συμφωνούσα ως μια λογική ισορροπία).

ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑ!

Η ΘΟΥΚΙΔΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ 40% ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ με εισήγηση ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ και ομοφωνία στο Δ.Σ. (εκτός του μαλάκα).

Και ο πεζός τώρα πρέπει να μην παραβιάζει το εύρος της ζώνης για τους πεζούς όταν περπατάει στον πεζόδρομο!
Αλλιώς θα φωνάζει ο μαγαζάτορας τους δημοτικούς υπαλλήλους να του βεβαιώνουν παράβαση!!!
ΤΟΥ ΠΕΖΟΥ!!!

ΧΜΦΦ!

Α.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου