Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - Ο ΔΗΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΙΟΥ ...

 


- Θέλω να πιούμε έναν καφέ, μου λέει ένας παλιός γνωστός. Σε πειράζει;

- Ο καφές; Όχι μόνο τα φασόλια αν δεν έχουν βράσει καλά.

- Ωραία, άντε να πιούμε καφέ.

ΤΟΝ ΗΠΙΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!

Και μου είπε ότι πριν μερικές μέρες έγινε σύσκεψη της διοίκησης με τα αθλητικά σωματεία.

- Ε καλά του λέω, το ξέρω, εκεί ήμανε.

- ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΗΣΑΝΕ, μου λέει διότι μετά έκαναν και άλλη, με τη νέα διευθύντρια, όχι αυτή που ήσανε.

- Και καλά δεν το έμαθαν οι δημοτικοί σύμβουλοι; Δεν κάλεσαν τις δημοτικές παρατάξεις;

- Αυτά τα περί σεβασμού της αντιπολίτευσης να τα ξεχάσεις μικροαστέ. Εδώ έχουμε καθεστώς λαϊκής δημοκρατίας. Αλλά δεν σε ζήτησα γι' αυτό. Αυτά είναι δικά σας, δεν μας αφορούν εμάς.

- Και τι θες να μπου πεις, τον ρωτάω.

- ΡΕ ΣΥ ΕΙΠΕ Η ΚΟΥΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΕΝΝΙΣ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ .... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΝΝΙΣ!!!!
Τι στο διάολο κάνετε οι δημοτικοί σύμβουλοι; (μου την πέφτει). Δεν ντρεπούστε;

Τα πήρα αναγνώστη μου και τον έβρισα!
Εμ δεν μας φώναξαν να συμμετέχουμε στην διαβούλευση με τα αθλητικά σωματεία, εμ μας βάζουν οι άλλοι κωλόχερο που δεν ξέρουμε τι είπε .... η Κούκα (ΜΗ ΓΑΜΗΣΩ).

Α, στο διάλα. Πρέπει να ενημερωθούμε γιατί μας κυνηγάει ο κάτοικος.

Θα πάρω τον Πανταζή να με ενημερώσει για τα αθλητικά αναγνώστη μου,  αυτός που τα ξέρει όλα θα ξέρει ποιανού συλλόγου τένις το καταστατικό δεν έχει μέσα τένις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου