Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Η ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΑ ΑΝΝΕΤΑ ΚΑΒΒΑΔΙΑ ΑΠΗΥΘΥΝΕ ΕΧΘΕΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΣΙΠΡΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΡΤ



 ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ I-efimerida

Η απολυμένη δημοσιογράφος της ΕΡΤ Αννέτα Καββαδία απηύθυνε χαιρετισμό στην ομιλία Τσίπρα στο Σύνταγμα


Λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει η ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στο Σύνταγμα αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι στην εξέδρα ανέβηκε η απολυμένη συμβασιούχος της ΕΡΤ Αννέτα Καββαδία για να απευθύνει χαιρετισμό.

«Εμείς είμαστε εδώ και είμαστε όρθιοι!. Σας καλώ να μην μας αφήσετε μόνους. Δεν πρόκειται μόνο για τις δικές μας απολύσεις, πρόκειται για τη δημοκρατία!» είπε η Αννέτα Καββαδία η οποία συγκίνησε τους συγκεντρωμένους οπαδούς.

Α.Δ.Ε.Δ.Υ. : Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας 19.06.2013 και πρόσκληση των Προέδρων των Ομοσπονδιών για περαιτέρω κινητοποιήσεις


ΥΠΕΣ: 5 εκατ. στους δήμους για μισθώματα σχολικών μονάδων

Με 5.061.040 ευρώ επιχορηγούνται οι δήμοι από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ), σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών, Ευριπίδη Στυλιανίδη.

Το ποσό κατανέμεται στους δήμους προς κάλυψη της οικονομικής υποχρέωσής τους κατά τη χρονική περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2013, για την καταβολή μισθωμάτων των σχολικών μονάδων τους, καθώς και των υπηρεσιών που τους μεταφέρθηκαν σύμφωνα με τον ν.3852/2010.

Δείτε την Απόφαση και το ποσό που αντιστοιχεί στον Δήμο Χαλανδρίου :


http://www.aftodioikisi.gr/, 18/6/2013

ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΡΙΒΑΛΑΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΕ ΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ)



Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. κατά τη σημερινή της συνεδρίαση έκανε δεκτή την παραίτηση του Κώστα Τσικρικά από τη θέση του Προέδρου, ο οποίος αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης και προχώρησε στην εκλογή νέου Προέδρου καθώς και σε ανασυγκρότησή της.
Στη θέση του νέου Προέδρου εξέλεξε το συνάδελφο Οδυσσέα Ντριβαλά, ο οποίος προέρχεται από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α).

Ο κ. Ντριβαλάς, στέλεχος με πλούσια συνδικαλιστική δράση, συμμετέχει στη Διοίκηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. από το 2006 και έχει προσφέρει από διάφορες θέσεις. Από τον Ιανουάριο του 2010, μετά την εκλογή της νέας Διοίκησης της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. που προέκυψε από το 34ο Συνέδριο, κατείχε τη θέση του Οργανωτικού Γραμματέα, ενώ από τον Οκτώβριο του 2011 κατείχε και τη θέση του ενός εκ των τριών Αντιπροέδρων της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. προχώρησε και στην ανασυγκρότησή της, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 16 παρ. Γ «Υποχρεώσεις Μελών Ε.Ε. – Ανάκληση» του Καταστατικού της, από την οποία προέκυψαν τα εξής:

Πρόεδρος: Οδυσσέας Ντριβαλάς
Αντιπρόεδρος: Δέσποινα Σπανού
Αντιπρόεδρος: Αντώνης Αντωνάκος
Γενικός Γραμματέας: Ηλίας Ηλιόπουλος
Οργανωτική Γραμματέας: Τάνια Καραγιάννη
Ταμίας: Κώστας Μπόικος.
Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας: Δημήτρης Κίτσιος

VIDEO ΑΠΟ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ "ΚΤΙΡΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ"

Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΤΖΙΝΑΣ ΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ


          





ΠΛΑΤΕΙΑ: Τζίνα ευχαριστούμε για την επίσκεψη και το ότι δέχτηκες να μας μιλήσεις.

Τ.Π. : Για τον απολογισμό της δουλειάς μας στο Αετοπούλειο σου είπα θα μιλήσουμε, έτσι;

ΠΛΑΤΕΙΑ: Καλά, θα σε βασανίσουμε και λίγο για να μας πεις γιατί παραιτήθηκες, εκτός του απολογισμού.

Τ.Π.: Για προσωπικούς, επαγγελματικούς λόγους, όπως είπα, μην επανερχόμαστε σε αυτό.

ΠΛ: Καλά. Ας πάμε στον απολογισμό της δουλειάς σου ως προέδρου του Αετοπούλειου. Πώς την αξιολογείς εσύ. Η παραίτησή σου μας βάζει να σκεφτούμε ότι δεν πήγαιναν καλά τα πράγματα.

Τ.Π.: Εννοείς από πλευρά της παραγωγής έργου του Αετοπούλειου;

Παράξαμε πολύ δουλειά, πολύ έργο αλλά με πολύ αγώνα. Όταν ανέλαβα  βρήκα μεγάλα προβλήματα που αφορούσαν το οικονομικό κομμάτι, το οποίο είναι βασικό αλλά συνάντησα και αντιδράσεις από υπαλλήλους, που πιστεύω ότι αυτές δεν είχαν να κάνουν με μένα ως πρόσωπο αλλά με την γενικότερη κατάσταση. Υπήρχε ένα γενικευμένο μπάχαλο εκεί μέσα.

ΠΛ: Τι έφταιγε για αυτό το μπάχαλο όμως Τζίνα;

Τ.Π.: Δεν ξέρω, ξέρω τι βρήκα. Παρόλα αυτά κάναμε πολύ δουλειά. Κατάφερα να κάνουμε πάνω από τριπλάσιες δράσεις – συμπεριλαμβάνοντας τις εκδηλώσεις, τα καλλιτεχνικά εργαστήρια (δημιουργική γραφή, μελοποίηση, σεμινάρια, - όλα δωρεάν για τους πολίτες), ειδικές παραγωγές που παρουσιάστηκαν μόνο στο φεστιβάλ μας (ενδεικτικά Jazz festival, O sole mio, , Ανατολικό τόξο, Βεγγέρα για να τιμήσουμε τον Βασταρδή, Μινώταυρος κ.ά), φέραμε κορυφαίες προσωπικότητες του πολιτισμού όπως ο Σταμάτης Κραουνάκης. Μέσα από τα εργαστήρια προέκυψε και ένα βιβλίο που παρουσιάσαμε πρόσφατα.

ΠΛ.: Από πού έχουν κοινοποιηθεί αυτά που λες; Πώς φτάνουν στον πολίτη;

Τ.Π.:  Τα σεμινάρια δημιουργικής γραφής ενηλίκων είχαν πάρα πολύ κόσμο. Κρατάγαμε λίστα αναμονής. Τα στοιχεία υπάρχουν στο Αετοπούλειο, μπορείς να τα πάρεις.

ΠΛ. : Αν μας τα δώσουν

Τ.Π.: Πολύ σημαντικό θεωρώ ότι ήταν ότι παρουσιάσαμε πολλούς νέους καλλιτέχνες στο Αετοπούλειο. Δώσαμε την δυνατότητα σε νέα παιδιά να παρουσιάσουν την δουλειά τους.

Αναστήσαμε την χορωδία, που ήταν κλειστή.

Πήγαμε στα σχολεία με τους «Μύθους του Αισώπου».

Οργανώσαμε τον θεσμό των Καλλισπερείων – τον οποίο έκραξες …

ΠΛ.: Α, ναι, ως προς το «διαγωνιστικό μέρος» αλλά δεν είμαστε εδώ για την δική μας άποψη αλλά για την δική σου.

Τ.Π.: Φέτος δεν θα έχει διαγωνιστικό μέρος ….

Όμως τα Καλλισπέρεια είναι ένας θεσμός που όλη η νεολαία του Χαλανδρίου παρουσιάζει την δουλειά της, την δημιουργία της. Θέλω να σου πω ότι δώσαμε μεγάλο βάρος στη νεολαία και τα παιδιά.

Και βέβαια υπάρχει και το φεστιβάλ της ρεματιάς που πέρυσι έγινε πολύ συζήτηση και υπήρχαν διαφωνίες.

ΠΛ.: Πρωτοστατήσαμε. Για το γεγονός ότι ουσιαστικά εκχωρήθηκε ολόκληρο σε έναν παραγωγό.

Τ.Π.: Φέτος λάβαμε σοβαρά υπόψη και την κριτική αλλά και μια επιστολή των δημοτών μας για το ωράριο και την λειτουργία του. Πέρυσι  για μένα ήταν και το ντεμπούτο σε αυτόν τον θεσμό οπότε πρέπει να συνυπολογιστεί ότι έβγαλα και τα συμπεράσματά μου.

ΠΛ.: Πάντως τα μισά μέλη του Δ.Σ. στο Αετοπούλειο έχουν ασκήσει πολύ έντονη κριτική σε άλλους, περί «απευθείας αναθέσεων» και δεν βλέπω να έχουν την ίδια στάση εκεί.

Τ.Π.: Πάντως οι εκδηλώσεις ήταν καλές. Βλέπεις όμως συνήθως βγαίνει προς τα έξω μόνο το αρνητικό και όχι το θετικό που δεν το προβάλουν τα μέσα.

ΠΛ.: Αυτό είναι αιχμή. Αλλά για πες μου εσείς – Ο ΔΗΜΟΣ - τι κάνατε για να ενημερώσετε τα μέσα σωστά και αναλυτικά για την δουλειά σας;  Έχετε επιλέξει να στρέφετε την ενημέρωση μονομερώς σε φιλικά σας μέσα. Να μπω στο site του δήμου να δούμε πόσο έχει αναφερθεί σε αυτά που μας λες; Ένα δελτίο τύπου και αν …..

Τ.Π.: Μιλάω μόνο για το Αετοπούλειο και όχι για τον Δήμο. Εμείς κάναμε το blog μας και υπάρχει εκεί υλικό για να ενημερώνονται τα μέσα.

ΠΛ.: Δηλαδή εμείς πρέπει αν ψάχνουμε τα blogs; Γιατί υπάρχει γραφείο τύπου στον δήμο; Γιατί πληρώνονται;

Τ.Π.: Εγώ πάντως εκπροσωπούσα το Νομικό Πρόσωπο, όχι τον δήμο. Και από το Αετοπούλειο δελτία τύπου έφευγαν παντού.

ΠΛ.: Παντού όχι. Δεν παίρνουμε δελτία από το Αετοπούλειο. Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας. Στο site του δήμου όμως δεν έχω δει μεγάλες αναφορές σε αυτά που λες.

Τ.Π.: (Χαμογελάει) Να ρωτήσεις τους υπευθύνους του site του δήμου. Εγώ μένω στην δουλειά μας στο Αετοπούλειο. Και συμπληρώνω ότι όλες αυτές οι δράσεις γίνανε με μείωση του κόστους πάνω από 70%.

ΠΛ.: Τι εννοείς μείωση κόστους πάνω από 70%;

Τ.Π.: Εννοώ ότι όλες οι εκδηλώσεις στοίχισαν περίπου 13000 ευρώ. Δες τον προϋπολογισμό.

ΠΛ.: Μα ο προϋπολογισμός είναι 800 χιλ. ευρώ. Τι είναι όλα αυτά τα χρήματα;

Τ.Π.: Είναι λειτουργικά.

ΠΛ.: Λειτουργικά; Για 13 άτομα προσωπικό;

Τ.Π.: Είναι και τα Π.Ο.Ε. (οφειλές προηγουμένων ετών).

ΠΛ.: Είσαι άνθρωπος του πολιτισμού.  Ο πολιτισμός δεν χρειάζεται χρήματα;

Τ.Π.: Αν δεν τα έχεις όμως;

ΠΛ.: Με έχεις δεσμεύσει να μιλήσουμε μόνο απολογιστικά οπότε δεν μπορώ να επεκταθώ.

Τ.Π.: Δεν σε δεσμεύω να μην βγάζεις συμπεράσματα. Δες πόσες εκδηλώσεις έκανα και πόσες γινόντουσαν τα προηγούμενα έτη, και αυτά μόνο με ελάχιστα χρήματα. Το ότι εμπλέξαμε τόσες κοινωνικές ομάδες στην παραγωγή πολιτισμού δεν λέει κάτι;

ΠΛ.: Αφού με ρωτάς σου λέω ότι η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτό είναι το Αετοπούλειο, η εμπλοκή της κοινωνίας με τον πολιτισμό και όχι το φεστιβάλ της ρεματιάς που είναι μάλλον δουλειά δημοτικής επιχείρησης.

Τ.Π.: Πάντως πέρυσι ο επιχειρηματίας στον οποίο αναφέρεσε ….

ΠΛ.: Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανένα επιχειρηματία, αναφέρομαι σε πρακτική …

Τ.Π.: Πάντως έφερε πολλές προτάσεις, πάνω από 40 και διαλέξαμε τις 10.

ΠΛ.: Είναι αυτό πολιτιστική δουλειά ή απλά νοικιάζετε το θέατρο;

Τ.Π.: Όχι δεν είναι. Πολιτιστική δουλειά είναι οι παραγωγές που γίνανε για το Αετοπούλειο και πέρυσι γίνανε τέτοιες. Αναφερθήκαμε σε αυτές. Αυτές τις πλήρωσε το Αετοπούλειο και οι παραστάσεις στο θέατρο δόθηκαν δωρεάν για τους δημότες. Τουλάχιστον ας αναγνωριστεί ότι έγινε μια προσπάθεια.

ΠΛ.: Από ποιον να αναγνωριστεί;

Τ.Π.: Από οποιονδήποτε, δεν με νοιάζει.

ΠΛ.: Σε εμάς αναφέρεσαι στο «να αναγνωριστεί» ή αυτό πάει αλλού; Ποιος έπρεπε κυρίως να αναγνωρίσει την δουλειά σου και δεν την αναγνωρίζει;

Τ.Π.: (Γελάει.)  Έχω την συνείδησή μου ήσυχη.

ΠΛ.: Τζίνα δεν μπορώ να το γυρίζουμε γύρω – γύρω: Δέχτηκες παρεμβάσεις από «πάνω», σε μπλόκαραν, σε κόλλησαν σε τοίχο, σου επέβαλλαν να κάνεις …

Τ.Π.: Όχι δεν μου επέβαλε κανείς τίποτα. Ξέρουν ότι δεν μπορούν να μου επιβάλουν. Δεν είμαι τέτοιος τύπος.

ΠΛ.: Γιατί παραιτήθηκες λοιπόν; Αφού πήγαιναν καλά τα πράγματα;

Τ.Π.:  (Γελάει) Παραιτήθηκα για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους. Παραιτήθηκα γιατί κουράστηκα.

ΠΛ.: Η δουλειά πήγαινε καλά, οι εργαζόμενοι σε αγαπάνε και αυτό το ξέρω και από το ρεπορτάζ …

Τ.Π.: Κάποιοι εργαζόμενοι το έδειξαν και εμπράκτως με βοήθησαν δείχνοντας ότι ήθελαν να είμαι εκεί ενώ κάποιοι άλλοι όχι, διότι θα μπορούσαν να κάνουν μερικά πράγματα παραπάνω για να ξεπεραστούν κάποια προβλήματα και δεν το έκαναν.

ΠΛ.: Στους εργαζόμενους πρέπει να αναζητήσουμε τα πραγματικά αίτια της παραίτησης;

Τ.Π.: Όχι. Οι εργαζόμενοι έχουν τα δικά τους προβλήματα, δεν θα τους φορτώσω και τα δικά μου. Και με την ευκαιρία επέτρεψε μου μέσα από την Πλατεία να ευχαριστήσω δημόσια την Αλεξάνδρα την Παπασωτηρίου και την Σάντρα την Μπάρδη.

ΠΛ.: Έβγαλαν ανακοίνωση σήμερα που σε ευχαριστούν. Την είδες;

Τ.Π.: Όχι δεν έχω δει.

Της δείχνουμε την Πλατεία

ΠΛ.: Από το ρεπορτάζ έχουμε ακούσει και άλλους με καλά λόγια.

Τ.Π.: Κατόπιν εορτής με λατρεύουν όλοι.

ΠΛ.: Τζίνα στην Πλατεία μιλάς. Δεν μπορώ να αφήσω να μείνουν στον αέρα αυτά που υπονοείς. Τι θες να πεις και δεν το λες.

Τ.Π.: Περίμενε, θέλω να κάνω ειδική αναφορά και στην βιβλιοθήκη που κάνουν πολύ καλή δουλειά και δεν είναι καθόλου τυχαία τα βραβεία που κερδίζουν. Θα σου πω επίσης ότι επειδή δεν είμαι πολιτικός, είμαι καλλιτέχνης δεν είχα πρόβλημα να συνεργαστώ πολύ καλά και με την αντιπολίτευση και υλοποίησα πάρα πολλές ιδέες της. Εξαιρετικές ιδέες είχε και η Ναυσικά η Γεραμάνη και ο Γιώργος Λιερός  που τις ασπαστήκαμε και τις υλοποιήσαμε. Αυτά δεν έχω κάτι άλλο να σου πω.

ΠΛ.: Δεν απάντησες τελικά γιατί παραιτήθηκες.

Τ.Π: (Γελάει) Σου είπα αλλά δεν το δέχεσαι.

ΠΛ.: Τζίνα βγάλαμε στον αέρα κάποια έγγραφα. Μια απόφαση και ένα έγγραφο στο Υπηρεσιακό. Τι έγινε; Σε ρωτάω ευθέως.  Έχει να κάνει αυτό το θέμα με την παραίτησή σου; Πιέστηκες από αυτή την ιστορία;

Τ.Π.: Πιεζόμουν όλο τον καιρό στο Αετοπούλειο αλλά το διαχειριζόμουν.

ΠΛ.: Δεν είσαι παιδάκι, δουλεύεις σε σκληρά ανταγωνιστικά περιβάλλοντα, δεν κωλώνεις …

Τ.Π.: (ψιλοαγριεύει και κοιτάει με νόημα) Αυτή η λέξη δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου. Δεν κωλώνω … Απλά η όλη πίεση σε συνδυασμό με την δουλειά που έχω με οδήγησαν στην απόφαση να παραιτηθώ. Και θα μου επιτρέψεις να ενημερώσω ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΩ όπως διαδίδεται, διότι άκουσα ότι θα μείνω στο εξωτερικό.. Εδώ θα είμαι στο Χαλάνδρι.

ΠΛ.: Στο Διοικητικό Συμβούλιο του Αετοπούλειου παραμένεις ως απλό μέλος ή παραιτήθηκες και από εκεί;

Τ.Π.: Εγώ παραιτήθηκα από την θέση του Προέδρου.

ΠΛ: Δηλαδή στο Δ.Σ. παραμένεις.

Τ.Π.: ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. Γιατί μου είπαν ότι θεωρούν ότι μαζί με την παραίτηση από πρόεδρος παραιτήθηκα και από μέλος. Εγώ ζήτησα από τον δήμαρχο να με απαλλάξει από τα καθήκοντα της προέδρου.

ΠΛ.: Αλλά αυτό ερμηνεύτηκε ως παραίτηση και από το Δ.Σ. και έτσι μπήκε στο Δ.Σ. ο Κώστας Αγγελής;

Τ.Π.: Ναι ήταν αναπληρωματικό μέλος και έπρεπε να πάρει θέση τακτικού για να γίνει πρόεδρος. Πάντως και από μακριά θα βοηθάω, του το έχω πει και του Κώστα ότι αν χρειαστεί την βοήθειά μου θα την έχει.

Στο έγγραφο  που αναφέρθηκες πάντως θέλω να σου πω ότι στείλαμε στην περιφέρεια να μας εγκρίνει απλά ένα κλιμακωτό ωράριο.

ΠΛ.: Ειλικρινά, ήταν στην σκέψη σας να πάνε οι υπάλληλοι στην ρεματιά;

Τ.Π.: Στην δική μου σκέψη – τουλάχιστον - ήταν να πάνε στην ρεματιά όσοι υπάλληλοι το επιθυμούν και όχι υποχρεωτικά.

ΠΛ.: Ο ΓΓ του δήμου παρενέβη για να πάνε υποχρεωτικά;

Τ.Π.: Οποιαδήποτε απορία είχαμε ρωτάγαμε τον ΓΓ του Δήμου.
ΠΛ.: Δηλαδή μιλάμε για εθελοντική αλλαγή ωραρίου για τους εργαζόμενους ή υποχρεωτική;
Τ.Π.: Ε, πώς να γίνουν οι παραστάσεις αν δεν πάει κανείς;

ΠΛ.: Ίσως αν ο επιχειρηματίας δώσει κανένα χαρτζιλίκι σε κανένα άνεργο;

Τ.Π.: Μιλάς μόνο για το φεστιβάλ, οι άλλες εκδηλώσεις, οι χειμερινές της βιβλιοθήκης, του Αετοπουλείου;

ΠΛ.: Δεν μιλώ γι’ αυτές, Η απόφαση ,αναφέρεται σε ΘΕΡΙΝΟ ωράριο όσο αφορά τους διοικητικούς

Τ.Π.: (Γελάει) …........

ΠΛ.: Μου είπες τα συμπεράσματα δικά μας. Εμείς τα έχουμε γράψει. Τα διαψεύδεις Τζίνα;
.......σωπαίνει .....
ΠΛ.: ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙΣ άρα έχουμε βγάλει σωστά συμπεράσματα.

Τ.Π.:  Ε, εσύ μπορείς να βγάλεις ότι συμπέρασμα θες αλλά εγώ τοποθετήθηκα, όπως τοποθετήθηκα.

ΠΛ.: Τζίνα θα κλείσει το Αετοπούλειο;

Τ.Π.: Εύχομαι να μην κλείσει. Εύχομαι βασικά να εξασφαλιστούν οι εργαζόμενοι.

ΠΛ.: Φτάνει μόνο αυτό; Δηλαδή δεν χρειάζεται το Αετοπούλειο;

Τ.Π.: Θα ήθελα να υπάρχει κάτι μόνο για τον πολιτισμό αλλά δεν έχουμε καιρό για πολυτέλειες.

ΠΛ.: Είναι πολυτέλεια ο πολιτισμός;

Τ.Π.: Δυστυχώς και σαν επαγγελματίας σου λέω ότι ο πολιτισμός έχει καταντήσει πολυτέλεια. Και το λέω με λύπη. Σαφέστατα το Αετοπούλειο δεν πρέπει να κλείσει.

ΠΛ.:  Θες να πεις κάτι άλλο;

Τ.Π.: Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι τους συνεργάτες και να ξεκαθαρίσω ότι δεν επιθυμώ πολιτική καριέρα.

ΠΛ.: Κλισέ. Θεωρείς πολιτική την θέση στο Αετοπούλειο Τζίνα;

Τ.Π.: Όχι δεν την είδα έτσι. Αλλά να σου πω κάτι. Τα πάντα είναι πολιτική. Είμαι ενεργή πολίτης. Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω και πάλι τους εργαζόμενους και εύχομαι τα καλύτερα στο νέο πρόεδρο.

ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟ ΝΤΑΜΑΡΙ ΣΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

 
 


Η ΤΖΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΤΟΠΟΥΛΕΙΟ, ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ, ΤΙΣ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ


 
Αφού την πρηξαμε στα τηλέφωνα, τελικά η πρώην - πλέον - Πρόεδρος του Αετοπουλείου κα Τζίνα  Πούλου ενέδωσε και εχθές το πρωί μας επισκέφτηκε για να ... την ανακρίνουμε.
 
Βλέπετε είχαν ακουστεί πολλά για όσα γράψαμε, διάφοροι τύποι επιχείρησαν - για μια ακόμα φορά - να μας διαψέυσουν και να μας βγάλουν υπερβολικούς και αυτό η Πλατεία δεν το ανέχεται πλέον.
 
Η συζήτηση μας ήταν διαφωτιστική και την έχουμε ηχογραφήσει και οι δύο.
 
Θα την απομαγνητοφωνήσουμε λοιπόν σήμερα και θα έτσι οι αναγνώστες της Πλατείας θα έχουν ενημέρωση από πρώτο χέρι που δεν θα αμφισβητείται.

Όλο κλο – κλο κι από αυγό τίποτα!


Όλο κλο – κλο κι από αυγό τίποτα!

Θες, δεν θες αν κάτσεις να παρακολουθήσεις τα κανάλια, χάνεις τα αυγά και τα καλάθια. Όποιος, δηλαδή, παρακολουθεί τις εξελίξεις, μένει με ένα σωρό απορίες. Αντί να ξεδιαλύνονται τα πράγματα, μπερδεύονται ακόμα πιο πολύ. Έχουμε και λέμε…

«Θα γίνουν εκλογές;». Μπορεί ναι, ίσως κι όχι.

«Τι λέει η απόφαση του ΣτΕ, τελικά;». Ότι κλείνει η ΕΡΤ λέει ο ένας, ότι μένει ανοιχτή λέει ο άλλος.

«Θα γίνει ανασχηματισμός;». Αν δεν γίνουν εκλογές, ναι. Αν γίνουν εκλογές, όχι.

«Πότε θα ανοίξουν ξανά τα κανάλια τα κρατικά;». Ποιος ξέρει… Τώρα κοντά σιμά.

«Τι θα γίνει στο νέο ραντεβού της Τετάρτης; Θα τα βρούνε ή δεν θα τα βρούνε;» Θα μυρίσουμε τα νύχια μας.

Όλο κλο – κλο, λοιπόν, κι από αυγό τίποτα. Όλο εξελίξεις έχουμε κι όλο εξελίξεις δεν υπάρχουν. Τα πάντα είναι στάσιμα. Και θα παραμείνουν τουλάχιστον μέχρι την Τετάρτη.

Πίστευαν, λοιπόν, κάποιοι ότι θα καθαρίσει η μπουγάδα με την απόφαση του ΣτΕ; Αμ δε. Δεν αποφάσισαν οι πολιτικοί αρχηγοί και πάμε για παράταση δυο μέρες μετά. Κι αν δεν βγει αποτέλεσμα στην παράταση θα αρχίσουν να βαράνε και… πέναλτι. Μέχρι να μάθουμε αν θα γίνει ανασχηματισμός, εκλογές ή τίποτα. Κι αν θα ξανανοίξει η ΕΡΤ ή θα παραμείνει το λουκέτο και θα είναι στον αέρα τόσοι εργαζόμενοι.

Σε δουλειά να βρισκόμαστε, λοιπόν.

http://www.sportdog.gr/, 17/6/2013

Πανελλαδική Διάκριση για το 16ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου! - Κατέκτησε και φέτος τo «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου»




Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες του 3ου πανελλήνιου διαγωνισμού «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου», για το σχολικό έτος 2012-2013.


Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το 16ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου διακρίθηκε στον διαγωνισμό. Πέρσυ κατέκτησε την πρώτη θέση, ενώ φέτος τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Νηπιαγωγεία. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν φέτος συνολικά 210 σχολεία πανελλαδικά, από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.


Το Βραβείο Αειφόρου Σχολείου είναι ένας διαγωνισμός μεταξύ σχολείων για το συνολικό «πρασίνισμα» του σχολείου, ή, καλύτερα, για τον προσανατολισμό όλης της σχολικής κοινότητας προς την αειφορία. Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από Υπουργεία και Πανεπιστήμια.
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου !

Δείτε περισσότερα για τις δραστηριότητες του 16ου Νηπιαγωγείου ΕΔΩ


Η κατάταξη των σχολείων που διακρίθηκαν έχει ως εξής: Α. Κατηγορία Ειδικών Σχολείων

Α/Α Σχολείο
1ο Βραβείο Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής Λάρισας
Διάκριση (2η θέση) Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής Α’ Πατρών
Διάκριση (3η θέση) ΕΕΕΕΚ Κοζάνης

Β. Κατηγορία Νηπιαγωγείων
Α/Α Σχολείο
1ο Βραβείο Νηπιαγωγείο Κληματιάς Ιωαννίνων
Διάκριση (2η θέση) 16ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου
Διάκριση (3η θέση) 3ο Νηπιαγωγείο Γέρακα
Διάκριση (4η θέση) 1ο Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων

Γ. Κατηγορία Δημοτικών Σχολείων
Α/Α Σχολείο
1ο Βραβείο 2o Δημοτικό Σχολείο Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας
2ο Βραβείο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου
3ο Βραβείο 6ο Δημοτικό Σχολείο-Πηνελόπη Δέλτα, Κηφισιάς
Διάκριση (4η θέση) 15o Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου
Διάκριση (5η θέση) 3o Δημοτικό Σχολείο Ρόδου
Διάκριση (6η θέση) Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο "Ι.Μ. ΔΕΛΑΣΑΛ" Θεσσαλονίκης και
7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου Αττικής (ισοβαθμία)
Διάκριση (7η θέση) 1ο Δημοτικό Σχολείο Σκάλας Λακωνίας
Διάκριση (8η θέση) Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης
Διάκριση (9η θέση) 55o Δημοτικό Σχολείο Πατρών και
130ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (ισοβαθμία)
Διάκριση (10η θέση) 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής
Ειδική διάκριση 1ο Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης

Δ. Κατηγορία Γυμνασίων& Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ)
Α/Α Σχολείο
1ο Βραβείο 4ο Γυμνάσιο Πολίχνης
2ο Βραβείο Γυμνάσιο Κεφάλου-Κω
3ο Βραβείο 2ο Γενικό Λύκειο Πτολεμαΐδας
Διάκριση (4η θέση) Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αγίων Αναργύρων
Διάκριση (5η θέση) 1ο Γυμνάσιο Χανίων
Διάκριση (6η θέση) Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Διάκριση (7η θέση) Ράλλειο Γενικό Λύκειο Θηλέων Πειραιά
Διάκριση (8η θέση) 1ο Γυμνάσιο Αχαρνών
Διάκριση (9η θέση) 3ο Γυμνάσιο Βόλου
Διάκριση (10η θέση) 2ο ΓΕΛ Γέρακα-Αττικής
Ειδική Διάκριση Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Λήμνου
Ειδική Διάκριση Γυμνάσιο Λειψών
Ειδική Διάκριση
(εκτός συναγωνισμού) Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων

Ε. Κατηγορία ΕΠΑΛ-ΤΕΣ
Α/Α Σχολείο
1ο Βραβείο 2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου
Διάκριση (2η θέση) 4ο ΕΠΑΛ Αθηνών
Διάκριση (3η θέση) 1ο ΣΕΚ Αλεξανδρούπολης
Ειδική διάκριση 1ο ΕΠΑΛ Άρτας
Ειδική διάκριση 6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου
Ειδική διάκριση 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας

HALANDRI PEDIA

Τι πληρώνουν οι Ευρωπαίοι για δημόσια ραδιοτηλεόραση




Το ανταποδοτικό τέλος για την ΕΡΤ είναι ένα από τα θέματα που συζητούνται για πολλά χρόνια και ήρθε εκ νέου στην κορυφή της επικαιρότητας μετά τις τελευταίες κυβερνητικές αποφάσεις για την ΕΡΤ.Δεν είναι λίγοι αυτοί που ζητούν την κατάργηση του ανταποδοτικού τέλους στην ελληνική κρατική ραδιοτηλεόραση. Τι γίνεται όμως πραγματικά στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Από αυτή την άποψη έχει ενδιαφέρον να ξέρουμε τι πληρώνουν και τι δεν πληρώνουν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι. Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με το Euronews, ο ευρωπαϊκός χάρτης του ανταποδοτικού τέλους για δημόσια ραδιοτηλεόραση έχει ως εξής:

1. ΚΥΠΡΟΣ: Μετά από μια μεγάλη αντιπαράθεση πολιτών και κράτους στις αρχές του 2000, η κυπριακή κυβέρνηση αποφάσισε να σταματήσει το ανταποδοτικό τέλος προς το ΡΙΚ μέσω τον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος. Το κράτος χρηματοδοτεί κάθε χρόνο ένα μικρό ποσό από τον προϋπολογισμό στο ΡΙΚ και στη συνέχεια το ίδιο το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου αναζητεί άλλους πόρους για να καλύψει τα έξοδα του, όπως είναι η διαφήμιση. Αυτό είχε και ως συνέπεια το ΡΙΚ να γίνει αρκετά ανταγωνιστικό με τα ιδιωτικά κυπριακά κανάλια και να παίρνει και ένα υψηλό ποσοστό τηλεθέασης.

2. ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στη Γερμανία είναι 204,35 ευρώ το χρόνο για την τηλεόραση και 66,24 ευρώ για το ραδιόφωνο.

3. ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Στο Ηνωμένο Βασίλειο το ανταποδοτικό τέλος για την έγχρωμη τηλεόραση ανέρχεται στα 164 ευρώ και στα 55 ευρώ για την ασπρόμαυρη.

4. ΣΟΥΗΔΙΑ: Στη Σουηδία το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στις 2076 κορώνες ή 200 ευρώ το χρόνο

5. ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: Στη Φινλανδία το ανταποδοτικό τέλος κυμαίνεται μεταξύ €224.30 and €232.20 (ανάλογα με τις δόσεις αποπληρωμής του ποσού)

6. ΤΣΕΧΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 56,90 ευρώ

7. ΛΕΤΟΝΙΑ: Στη Λετονία δεν υπάρχει ανταποδοτικό τέλος, αλλά γίνονται συζητήσεις για τη θεσμοθέτησή του.

8. ΠΟΛΩΝΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στην Πολωνία ανέρχεται στα 53 ευρώ το χρόνο.

9. ΙΣΠΑΝΙΑ: Η Ισπανική δημόσια ραδιοτηλεόραση χρηματοδοτείται αποκλειστικά από το κράτος.

10. ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος για το ραδιόφωνο ανέρχεται στα 20,52 ευρώ

11. ΔΑΝΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στη Δανία ανέρχεται στα 300 ευρώ το χρόνο για την τηλεόραση και τους υπολογιστές με πρόσβαση στο διαδίκτυο ενώ για το ραδιόφωνο 43 ευρώ

12. ΑΥΣΤΡΙΑ: Στην Αυστρία το ανταποδοτικό τέλος ποικίλει από περιοχή σε περιοχή. Ξεκινώντας από 223,32 ευρώ και φθάνοντας τα 279,72 για την τηλεόραση και από 65,52 έως 80,52 για
το ραδιόφωνο.

13. ΒΕΛΓΙΟ: Το ανταποδοτικό τέλος στο Βέλγιο ανέρχεται στα 149,67 ευρώ για την τηλεόραση και στα 26,72 ευρώ για το ραδιόφωνο

14. ΙΡΛΑΝΔΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στην Ιρλανδία ανέρχεται στα 160 ευρώ το χρόνο.

15. ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ: Δεν υπήρξε ποτέ ανταποδοτικό τέλος γιατί το RTL ξεκίνησε ως εμπορικό κανάλι αλλά λειτουργούσε ως δημόσιο σε ό,τι αφορά στο πρόγραμμά του.

16. ΜΑΛΤΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στη Μάλτα ανέρχεται στα 34 ευρώ το χρόνο.

17. ΙΤΑΛΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στην Ιταλία ανέρχεται στα 106 ευρώ το χρόνο και περιλαμβάνει όχι μόνο τις τηλεοπτικές συσκευές αλλά και τα κινητά, τους υπολογιστές με πρόσβαση στο διαδίκτυο κλπ.

18. ΓΑΛΛΙΑ: Στη Γαλλία το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 116 ευρώ το χρόνο, για όσους δηλώσουν πως έχουν τηλεόραση, ενώ για τα overseas departments στα 74 ευρώ το χρόνο.

19. ΟΛΛΑΝΔΙΑ: Η Ολλανδική τηλεόραση χρηματοδοτείται μόνο από το κράτος και τις διαφημίσεις.

20. ΟΥΓΓΑΡΙΑ: Η Ουγγρική τηλεόραση χρηματοδοτείται μόνον από το κράτος μέσω της φορολογίας.

21. ΣΛΟΒΑΚΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στη Σλοβακία ανέρχεται στα 42 ευρώ το χρόνο.

22. ΣΛΟΒΕΝΙΑ: Στη Σλοβενία το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 132 ευρώ το χρόνο και αφορά τηλεόραση και ραδιόφωνο, ενώ για το ραδιόφωνο μόνο του 39 ευρώ

23. ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ: Στη Λιθουανία όπως και στη Λετονία ουδέποτε είχε θεσμοθετηθεί ανταποδοτικό τέλος γιατί οι κρατικές τηλεοράσεις χρηματοδοτούνταν από το κράτος. Τελευταία αναπτύσσεται ευρεία συζήτηση για τη θεσμοθέτηση ανταποδοτικού τέλους.

24. ΕΣΘΟΝΙΑ: ETV, η δημόσια ραδιοτηλεόραση της Εσθονίας χρηματοδοτείται αποκλειστικά από το κράτος. Δεν έχει ούτε ανταποδοτικό, ούτε και διαφημίσεις.

25. ΕΛΛΑΔΑ: Στην Ελλάδα από το 2006 το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 51,60 ευρώ το χρόνο.

26. ΡΟΥΜΑΝΙΑ: Στη Ρουμανία το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 12 ευρώ το χρόνο σε ό,τι αφορά στα νοικοκυριά. Οι μικρές επιχειρήσεις πληρώνουν 45 ευρώ το χρόνο και οι μεγάλες 150 ευρώ το χρόνο. Η Ρουμανική τηλεόραση χρηματοδοτείται επίσης από το κράτος και από τις διαφημίσεις

27. ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ: Η βουλγαρική δημόσια ραδιοτηλεόραση χρηματοδοτείται από το κράτος που καλύπτει το 60% περίπου το προϋπολογισμού της ενώ το υπόλοιπο καλύπτεται από τις διαφημίσεις

http://rizopoulospost.com