Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

ΕΧΩ ΝΕΥΡΑ ΡΕΕΕΕΕ

Δεν φτάνει η γενικότερη κατάσταση που είναι σαν τα  μούτρα της Μέρκελ,

Δεν φτάνει που τα οικονομικά μας είναι τόσο ξερακιανά σαν αυτή την κότα την Λαγκάρντ,

Δεν φτάνει που η γκαντεμιά έφτασε σε τέτοιο επίπεδο που έπαθα μικροατύχημα ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ στο κρεβάτι (ρε πούστη μου ο Μητσοτάκης πρέπει να είναι ΓΚΑΣΤΟΝΕ μπροστά μου!)

Δεν φτάνει που ο καιρός έχει αυτή την γ@μημένη μουντάδα που μου την δίνει,

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΟ ΡΥΘΜΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ και αυτές οι πληροφορίες για ΠΟΛΛΑ ΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΓΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΆΧΤΥΛΟ (και δεν τους τα έβαζα εκεί που ξέρουν, διότι την είχα δει και κόρη ναυάρχου και ήμουν μες την ευγένεια, μην χάσει ο σοσιαλισμός γαμώ την μαλακία μου),  που σε λίγο  θα μείνει  άφωνο όλο το Χαλάνδρι,

... και μου γίνεται  η ψυχολογία μαντάρα.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΙΣΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ SENIOR PAOLO! POSSO ???....

ΥΓ: Σε λίγες μέρες η ΠΛΑΤΕΙΑ θα γίνει συνδρομητική.
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ.
Οι άλλοι ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ από πρώτο χέρι τις καταιγιστικές εξελίξεις που έρχονται.
ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΘΕΩΡΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ!

Πάω να τσιμπήσω ΛΟΥΠΙΝΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου